OGŁOSZENIE Nr 1 /202
DYREKTORA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 10 W JELENIEJ GÓRZE
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 10 w Jeleniej Górze, działając na podstawie Zarządzenia Prezydenta Miasta Jeleniej Góry nr 0151-1652/V/10 z dnia 4 sierpnia 2010 roku, zaprasza do składania ofert na najem pomieszczeń na okres zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2021/2022 z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gastronomicznej na potrzeby uczniów i pracowników placówki. W celu przygotowania rzetelnej oferty konkursowej niezbędne będzie przeprowadzenie wizji lokalowej i sprzętowej w siedzibie Wynajmującego. Wynajmujący zobowiązany będzie wyposażyć lokal użytkowy w brakujący sprzęt według własnego zapotrzebowania. Organizator konkursu przewiduje możliwość przedłużenia umowy na kolejny rok z Najemcą na warunkach zawartych w ofercie oraz za porozumieniem stron.
Informacje o konkursie umieszczono na tablicy ogłoszeń Szkoły Podstawowej nr 10 w Jeleniej Górze na stronie internetowej www.sp10.jgora.pl oraz na stronie www. BIP.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Ofertę konkursową na najem pomieszczeń należy złożyć:
- w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z napisem „Prowadzenie stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 10 w Jeleniej Górze” w termin do 23 lipca 2021 do godziny 14:00 w sekretariacie szkoły. Na kopercie należy umieścić nazwę, adres, numer kontaktowy Oferenta.
Potwierdzeniem złożenia oferty będzie oznakowanie jej podczas składania w sekretariacie szkoły, polegające na odnotowaniu na kopercie terminu jej złożenia (dzień, godzina).
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Otwarcie kopert z ofertami oraz rozpatrzenie ofert przez Komisję Konkursową nastąpi dnia 26 lipca 2021 roku o godzinie 11:00 w siedzibie Organizatora konkursu.
- Wybrany w drodze konkursu Oferent będzie zobowiązany do podpisania w siedzibie Organizatora konkursu Umowy Dzierżawy.
WARUNKI WYMAGANE OD OFERENTÓW:
Po wydzierżawieniu od szkoły pomieszczeń kuchni oferent zobowiązany będzie do przeprowadzenia żywienia na następujących zasadach:
- Codzienne przygotowanie na miejscu w kuchni szkolnej posiłków i wydawanie do godziny 15:00 każdego dnia szkolnego.
- Podawanie do wiadomości w piątki 10-dniowego jadłospisu na nadchodzące 2 tygodnie, wraz z gramaturą oraz, określeniem alergenów w posiłkach.
- Obiady dwudaniowe będą przygotowane dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 10 w Jeleniej Górze oraz pracowników szkoły.
- Oferent zapewnia możliwość zakupu jednego dania.
- Przygotowanie posiłków będzie zgodne z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzane
z pełnowartościowych produktów, posiadających aktualne terminy ważności, spełniających obowiązujące normy żywienia dzieci i młodzieży, oraz systemu HACCP dla posiłków szkolnych. - Udostępnienie kuchni i stołówki na organizowanie szkolnych imprez okolicznościowych.
- Oferent nie może poddzierżawić innemu podmiotowi wydzierżawionych pomieszczeń oraz wydawać posiłków na terenie szkoły osobom trzecim.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez oferenta jakości wykonywanych usług.
- Oferent od dnia obowiązywania umowy dzierżawy pokrywa wszelkie koszty utrzymania związane z jej funkcjonowaniem (w tym sprawności urządzeń oraz przeglądu technicznego gazu znajdującego się w kuchni oraz stanu technicznego pomieszczeń, zatrudnienia pracowników, zakupem środków czystości i produktów żywnościowych utylizacją odpadów, zużyciem mediów oraz odpowiednimi dopuszczeniami przez wyspecjalizowane instytucje).
- Oferent we własnym zakresie musi wyposażyć kuchnię w potrzebny sprzęt do prowadzenia działalności gastronomicznej.
TERMIN REALIZACJI UMOWY :
- Wymagany termin realizacji umowy 01.09.2021 r. do 30.06.2022r.
WARUNKI WYMAGANE OD OFERENTÓW I DOKUMENTY UWIARYGODNIAJĄCE:
- Oferent powinien legitymować się doświadczeniem w świadczeniu usług o podobnych
do przedmiotu konkursu, tj. prowadzeniem stołówki dla dzieci w wieku od 6-15 lat. - Oferent zobowiązany jest dostarczyć jako załącznik do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunków:
I. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis Krajowego Rejestru Sądowego wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
II. Dokumenty potwierdzające prawo do prowadzenia żywienia zbiorowego i usług gastronomicznych.
III. Opis doświadczenia zawodowego Oferenta w prowadzeniu żywienia dla dzieci. Przykładowy jadłospis na miesiąc z podaniem składników wagowych (gramy), określenie alergenów w posiłkach.
IV. Oświadczenie Oferenta o zapoznaniu się ze stanem technicznym lokalu wraz z zobowiązaniem Oferenta, że przystosuje lokal do umówionego użytku we własnym zakresie i zgodnie z obowiązującymi normami.
V. Referencje.
VI. Maksymalną stawkę za posiłki wyrażoną w kwocie brutto, z tym, że każdy posiłek powinien być wyrażony oddzielnie, tj. cena za: zupę i II danie. Należy podać cenę jednostkową za każdy rodzaj posiłku oraz cenę zestawów – w abonamencie i poza nim.
VII Wypełniona klauzula RODO.
Załączone do oferty dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii, potwierdzonej przez oferenta za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie. Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, jest zobowiązany do przedstawienia oryginałów załączonych kserokopii – do wglądu.
WYBÓR OFERTY :
- Wybór oferty na prowadzenie stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 10 w Jeleniej Górze zostanie dokonane poprzez Komisję powołaną przez Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 10 w Jeleniej Górze.
- Po analizie złożonych ofert Komisja dokona wyboru najkorzystniejszej oferty.
- Jako kryterium wyboru przyjmuje się:
– doświadczenie w pracy,
– atrakcyjność, różnorodność jadłospisów,
– referencje,
– cenę za przygotowanie jednego obiadu.
- Komisja może wystąpić z wnioskiem do oferenta o uzupełnienie wymaganych dokumentów.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Komisja sporządza protokół z rozstrzygnięcia konkursu.
TRYB OGŁOSZENIA WYNIKÓW KONKURSU
- Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty będzie można uzyskać w dniu 26 lipca po godz. 14.00, poprzez zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail dychajg@wp.pl lub telefonicznie pod nr tel. (75) 75 764 94 75.
- Oferent, którego oferta zostanie wybrana w konkursie jako najkorzystniejsza, zostanie o tym zawiadomiony drogą elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie.
PRAWA ORGANIZATORA
Dyrektor Szkoły zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
OSOBA DO KONTAKTU
Osobą zajmującą się postępowaniem ze strony Wynajmującego jest pani Jolanta Kajzer – kierownik gospodarczy w Szkole Podstawowej nr 10 w Jeleniej Górze.
INFORMACJA DLA OFERENTÓW
Lokal użytkowy usytuowany jest w Szkole Podstawowej nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze, ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra. Powierzchnia lokalu kuchni wynosi 26,6 m2 + zaplecze 15,4 m2, łącznie: 42 m2. W celu zapoznania się ze stanem technicznym lokalu oraz projektem protokołu zdawczo-odbiorczego należy zgłosić się do pani Jolanta Kajzer – kierownika gospodarczego szkoły.
Stan techniczny: lokal użytkowy w stanie ogólnym dobrym. Do obowiązków Najemcy należeć będzie ewentualne doposażenie i zainstalowanie niezbędnego sprzętu do prowadzenia kuchni szkolnej zgodnie z obowiązującymi standardami i normami, we własnym zakresie i na własny koszt.
Lokal użytkowy wyposażony jest w:
Instalację elektryczną,
Instalację wodno-kanalizacyjną,
Instalację c.o,
Instalację wentylacyjną,
Informacja o posiadanych meblach kuchennych oraz sprzęcie kuchennym zostanie podana podczas wizji lokalnej w siedzibie Wynajmującego.
SZACUNKOWA LICZBA WYDAWANYCH POSIŁKÓW
100 – 150 sztuk.
Obowiązkowa klauzula RODO znajduje się tutaj